aleman59
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

aleman59

منتدى اسلامى خالص

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» دعاء جميل جدا جدا
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالخميس مايو 12, 2022 6:07 pm من طرف Admin

» القران الكريم كاملا بصوت جميع المقرئين
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالخميس مايو 12, 2022 5:59 pm من طرف Admin

» مايقال فى سجده التلاوه
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالخميس مايو 12, 2022 5:56 pm من طرف Admin

» فديوهات للشيخ حازم
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالخميس فبراير 09, 2017 2:34 pm من طرف Admin

» الشيخ ايمن صيدح
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالخميس فبراير 09, 2017 11:20 am من طرف Admin

» الشيخ عبد الباسط عبد الصمد
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالخميس فبراير 09, 2017 11:19 am من طرف Admin

» للعمل بشركة كبري بالدقي 2017
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 12, 2016 4:52 pm من طرف كاميرات مراقبة

» الانتركم مرئي وصوتي 2017
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 12, 2016 4:50 pm من طرف كاميرات مراقبة

» كاميرات مراقبة, كاميرات المراقبة, كاميرا 2016
ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 12, 2016 4:48 pm من طرف كاميرات مراقبة

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
منتدى

ايه الحقد ده يازبلكاويه

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : كاتب
المزاج : مدمن الاهلى

ايه الحقد ده يازبلكاويه Empty
مُساهمةموضوع: ايه الحقد ده يازبلكاويه   ايه الحقد ده يازبلكاويه Icon_minitimeالجمعة فبراير 06, 2009 10:42 pm

و الله الزمالكاويه يموتوا من الضحك اخش اشوف الواحد بيدافع عن التونسي اللي دمه محروق و الزمالكاوي محروق اوي و الله هيموت و تلاقيه بيعيط و هو بيشتم و محروووووووووووووووق و الله العظيم محروووووووق ههههههههههههههههه...
ههههههههههههههههه...
متعملوش فيهم كده حراك عليكم ميستاهلوش منكم كده حرام عليكم
يازمالك سلملي علي المحله و اسيطو و الاسماعيلي و الاوليمبي و الجيش و ينس عيسد و اسيك و اينمبا و كل الحاجات اللي مظبطاكم كل لما يقولوا الاهلي اتعادل نلاقيهم خسروا و هزيمه مذله صفررررررررررررررر
شيكابالا اداكو فيزاااااا و جمال حمزه اداكوا فيزاا كل الناس بيدوكوا فيزا فيزكوا بقت ميانه انا نفسي العب في الزمالك علشان اديكوا فيزا ههههههههههههههههه...
قالك فلافيو كسب الاهلي امال كواسي بلاز عمالكم ايه يااهتم ياتونسي اهوا انتوا كده زي البالكويه اللي عندهم جرب و مش مصدقين انهم ولا حاجه قارن بتاريخك ياحشره ياللي مسمي نفسك نادي ملكي و تاريخ سيدك يا كلب التعصب الاعمي بعكس المحترمين طبعا اللي بيشجع النادي الي عارف قدره بالنسبه لغيره لكن مش زي البهايم اللي يقولك زمالك احسن فريق هو انا معاك انه احسن فريق اتخبور و احسن لعيب ظبطت جمهورها و جابتله امراض نداء للزمالكاويه لو بتحب ابنك و عايزه يطلع احسن منك بجد خليه اهلاوي علشان صحته و يا اخي روح اتعالج و خليك اهلاوي علشان تفرح و بس لكن الاهلي جمهور كبير و مش محتاج حد انا بقول علشان مصلحتك و الله .....لما نشوف الزمالك هيبعد عن صراع القاع ولا لا هق هق هق هق هق احبــــــــك انا زعلااااان الحاج زمالك كان غالي عليا انا كماااااان هههههههههههه متحرقش في نفسك لا يجيلك سكر يا زمالكاوي يا مريض نفسيا انت اشتم اشتم يمكن ترتاح ههههههههههههههههه

مدمن وعاشق الاهلى بجنون
العبد الفقير الى الله
حامد عباس رضوان
https://aleman59.yoo7.com

ايه الحقد ده يازبلكاويه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الأقصى يستنجد بكم : من يوقف هذا الحقد الأسود ؟